2013. július 12., péntek

Lisette - 20. rész



 Sziasztok! Sokára készült el a rész, ne haragudjatok... de végre itt van és már csak pár napig szavazhattok jobb oldalon a kedvenc részletetekre :)) Utána elkezdem írni azt is :)) Nagyon nagyon nagyon jól esne pár komi :))) Puszi <3




Kimi felhozatott egy rakat édességet és két üveg pezsgőt, ezeket fogyasztva meséltem el neki konkrétan mindent, ami a szívemet nyomta. Talán túl sok mindent is... Karol miatt kilátástalannak tűnt hirtelen minden, valamint egész sok pezsgőt is ittam, így teljesen megoldódott a nyelvem, elmeséltem Kiminek, hogy bár nem érzek iránta semmi szerelemhez foghatót, iszonyatosan vonzó pasinak tartom. Ez valószínűleg túl sok információ volt egyszerre neki, mert csak ült és bambán nézett rám, ezt a tekintetet csak néhány pislogás törte meg. Zavaromban a pezsgő felé nyúltam és újabb pohárral ittam meg, habár már eddig is éreztem, hogy kezd beütni.
- Te meg szuper csaj vagy, csak már van valakid. - válaszolta végül. Meg akartam kérdezni, hogy ezt mégis hogy érti, de már előre megválaszolta fel nem tett kérdésemet: - Ugyan már... - halványan elmosolyodott.
- Attól még, hogy te kézzel-lábbal hadakozol ellene, ugyanúgy Jenson barátnőjének érzed magad. Ne is tagadd. Akárhol vagyunk, őt keresed a tekinteteddel; akárkivel vagy, rajta jár az eszed; valld be, hogy hiányzik és kész. - kacsintott és meghúzta a pezsgősüveget. Már nem vesződött azzal, hogy poharat keressen neki.
- De már vége az egésznek. - ráztam meg a fejemet, amelybe már teljesen beleszállt az alkohol. Nagyon ritkán iszok, de akkor általában olyan hamar kiüt, mint Beijinget.Úgy éreztem, nincs szilárd talaj alattam... támaszt keresve döntöttem hátamat a falnak.
- Jól vagy? - nézett rám Kimi kissé aggodalmasan. Lomhán bólintottam.
- Asszem - sóhajtottam fel, miközben ránéztem. Fehér Makia póló, összevissza álló haj, tetovált karok... tényleg vonzó pasinak tartom.
- Remek - vigyorodott el.
- Kimi... most meg mihez kezdjek? - nyöszörögtem panaszosan. A falnak dőlve, jócskán becsípve egyszerűen kilátástalannak tűnt a helyzetem. - Apára rászállt egy orosz ribanc, meg fogják tartani az esküvőt és még egy gyereke is lesz tőle... én meg évekig itt fogok agyalni a volt barátomon. Ehe-hee-hee... - feküdtem hanyatt a szőnyegen, mert már az ülés is túlságosan veszélyesnek tűnt. Sokat ittam. Túl sokat.
- Megoldjuk - húzott fel ülő testhelyzetbe és átkarolta a vállamat, hogy megtámasszon. - Szerintem Jensonnek semmit sem jelent ez a német picsa... - a vállára hajtottam a fejét és már megint nyöszörögtem. Kissé szánalmasan festhettem, ez tény.
- Trüffel - mormoltam a nyakába. Érthető okokból döbbenten fordult felém.
- Hogy mi...? - vonta össze a szemöldökét.
- Karol. Karol trüffelt adott Jensonnek. Jenson csak a trüffelt nem szereti. De Karol trüffelt adott neki. - sóhajtoztam. Valahogy az alkohollal borított elmémnek ez volt a legnagyobb problémája.
- Ja. Értem. Ez izgi sztori volt ám - nevetett és éreztem, hogy a válla is rázkódik.
- De tényleg. Én tudtam volna, hogy Jens nem szereti a trüffelt. Én nem azt adtam volna neki. - panaszoltam.
- Értem. Nos... igen. Szóval mi van Rosaval? Vele nem igazán tudunk már mit csinálni... úgy értem, mindenképp meg fogják tartani azt az esküvőt... és a gyerekre sem hiszem, hogy ráparancsolhatunk Rosa hasában, hogy legyen szíves nem megszületni. - Rosa... valami volt vele kapcsolatban, amit nem kellene elfelejtenem... elgondolkodtam. A félrészeg agyam nem igazán tudott rájönni, mi is lehet az. Inkább szipogva és (sajnos) megint nyöszörögve átöleltem Kimit.
- Valamit elfelejtettem. - húztam el a számat. Kuncogott, de azért viszonozta az ölelést egy baráti átkarolással.
- Részletezni, hogy miért vagyok olyan "iszonyatosan vonzó"? - próbálkozott és teli pofával vigyorgott.
- Sajnálom, tényleg az vagy. - Mentségemre szóljon, józanon még csak fele ilyen őszinte sem lettem volna.
- Annyira ne sajnáld. - nevetgélt továbbra is. - Tudod, még mindig szingli vagyok. - ajánlotta magát és meghúzta a pezsgősüveget. Most én is felnevettem. Egyáltalán nem olyan jégember, mint amilyennek mindenki beállítja.
- Te most mondtad, hogy én csak hiszem, hogy egyedülálló vagyok - emlékeztettem - szóval sajnálom. - hülyéskedtem. Akkor kopogtattak.
- Nem vagyok itt! - kiáltott ki Kimi szokásához híven, hogy körülbelül senkinek nem nyitotta ki az ajtaját.
- Ne hülyülj már, jetikém, én vagyok, Beijing. - hallottam meg a nővérem lemondó és türelmetlen hangját. Tudom már, mit felejtettem el! Átmenni hozzá, hogy elmondja, mit tudott meg a nőgyógyásztól.
- Akkor gyere be, nincs bezárva! - kurjantotta a finn, megmozdulni nyilván nem tudott, ugyanis konkrétan rajta feküdtem. Hallottam, hogy csapódik az ajtó, aztán Beijing felnyögött.
- Leitattad, te kis alkesz? - kérdezte Kimit, de a hangjából kiderült, hogy csak cukkolja.
- Nem kellett 'itatni', ivott ő magától is. - védekezett Iceman.
- Mi volt a dokival? - könyököltem fel. Beijing nem válaszolt, helyette Kimi felé fordult:
- Segítsd átvinni az én szobámba, kérlek.
- Nem... nem... jól vagyok - bizonygattam, de azért hagytam nekik, hogy nagy nehezen talpra rángassanak.
- Na. Akkor mondom most: ideges vagyok és a rohadt életbe, de sajnos az a luvnya nem hazudott... tényleg terhes. - hadarta Beijing. - Bejutottam a belső dokumentumokig, előszedtem az aktáját és ott áll feketén-fehéren, hogy gyereket vár. - sóhajtott.
- Hogy jutottál te be oda...? - képedt el Kimi. A szemem borzasztóan szúrt, miközben Beijing megrántotta a vállát.
- Nem akarod te azt tudni... na de miért piált be ennyire? - bökött a mellkasomra és közben kérdőn nézett rá.
- Ha engem kérdezel azért, mert teljesen bele van zuhanva még mindig Jensonbe és Jens összeszedett most valami kis színésznőt szóval most azt hiszi, hogy mindennek vége. Vagy ilyesmik.
- Beijing... - fogtam meg a nővérem vállait komolyan - Karol trüffelt adott Jensonnek - közöltem vele síri hangon. Ő eltűnődött.
- Már nem azért, de engem jobban idegesítene, hogy egy ágyban vannak, mint, hogy adott neki egy... - de ekkor fájdalmasan felkiáltottam. - Oké, nem folytatom - nyugtatott meg - Gyere át az én lakosztályomba és józanodj ki valahogy.
- Maradhat is és akkor én vigyázok rá - felelt Kimi.
- Elhiszem, hogy nagy a tapasztalatod kijózanodás terén... de készülj csak a holnapi futamra nyugodtan. - veregette meg a vállát Beijing - de azért köszönöm szépen. - mosolyodott el, karon ragadott és kivezetett Kimi lakosztályából. A folyosón próbáltam egyenesen sétálni, kisebb-nagyobb sikerrel. - Egész jól beittál, Lisette. - jegyezte meg vidáman.
- Azért annyira nem, mint te legutóbb - emlékeztettem.
- Oké, nyertél. - nevetgélt - Csak ki kell találnunk, mit csinálunk Rosaval.
- Mit akarsz... - elcsuklott a hangom, de sűrű pislogások közepette újra próbálkoztam: - Szóval... mit akarsz csinálni? Abortuszra kényszeríteni?
- Ez nem is rossz ötlet - gondolkodott el.
- Ne már... de, igen, ez rossz ötlet - hárítottam gyorsan, miközben majdnem lefejeltem a liftet, de a nővérem még időben oldalra húzott. Ezt az abortusz-dolgot ki kell verni a fejéből, mert ha valaki, hát ő aztán képes komolyan venni. - Nyugisabban kellene próbálkoznunk - tettem hozzá.
- Senki sem mondta, hogy agresszíven akarom megkérni rá - vonogatta a vállát.
- Valószínűleg nem igazán lehet valakit kedvesen arra kérni, hogy vetesse el a gyerekét. - pirítottam rá, miközben megbotlottam. A koordinációs képességemet veszítettem el leginkább. Lenéztem és próbáltam megigazítani a Miu Miu tengericsillag-mintájú szandálom pántját, de majdnem előreestem. A francba.
- Szia, Jenson. - nyomta meg a nevet erősen a nővérem, hogy felfigyeljek és próbáljak kicsit kevésbé egy rakás szerencsétlenségre hasonlítani. Jens itt van?! Hirtelen egyenesedtem fel, egy fura oldalra lépéssel megtűzve, ami azt a célt szolgálta, hogy ne essek el.
- Óh. Hali. - nem vagy ittas állapotban, Lisette, nem vagy ittas állapotban, nem vagy ittas állapotban...
- Sziasztok - biccentett aprót aztán már ment is elfelé. Nem engedhetem el így...!
- Jenson... mondanom kell valamit! - kiabáltam sokkal hangosabban, mint kellett volna. Megállt, felsóhajtott és megfordult. Addig komoly arca most felvett egy vidám mosolyt:
- Lisy, te ittál? - kérdezte hitetlenkedve. Figyelmen kívül hagytam a megjegyzést, Beijing karjait leráztam magamról és megragadtam a volt barátom vállait.
- Jens... én tudom, hogy te nem szereted a trüffelt. Én pontosan tudom. - suttogtam komolyan. Döbbenten rám nézett.
- Hát... igen. Én is tudom, hogy nem szeretem. - nevetett fel. - De köszönöm az értesítést. - veregette meg a hátamat. Mihelyst hozzám ért, nem tudtam uralkodni magamon és szorosan megöleltem. Beijing tanácstalanul téblábolt.
- Igen, ivott - mormolta most. Jenson meglepetten állt jó pár (hosszú) másodpercig aztán megköszörülte a torkát és óvatosan átkarolt ő is.
- Nem is... nem is szereted a trüffelt. - hunytam le a szememet, miközben a mellkasára hajtottam a fejemet. Jens halovány kis nevetést hallatott és most már mindkét kezével engem ölelt.
- Tényleg nem. - hirtelen elengedett és mintha fejbe vágott volna, olyan rossz volt. - Nos, örülök, hogy ezt megbeszéltük. További jó napot - hagyott ott minket közönyösen. A folyosó közepén leroskadtam és bernáthegyi szemekkel bámultam utána.
- Sosem kapom vissza.... ugye? - magamtól kérdeztem és költői kérdés volt. A nővérem mellém lépett és felhúzott. Gondterhelt arcába néztem.
- Sajnos... úgy látom - vallotta be tapintatosan csendben.
- Menjünk. - nyeltem nagyot és előre indultam Beijing lakosztálya felé.



Reggelre semmi bajom nem volt, azt leszámítva, hogy ha eszembe jutott az egy nappal ezelőtti ölelős-projektem Jenssel vagy az 'iszonyatosan-vonzó-vagy' című vallomásom Kimivel, arcon tudtam volna magamat csapni valami nagy és súlyos dologgal.
- Azért annyira nem volt gáz... - próbálkozott Beijing jobb kedvre deríteni.
- Legalább tízszer elmondtam, hogy tudom, hogy utálja a trüffelt aztán kiszorítottam az oxigént a tüdejéből. Azt hiszem, ez pont olyan szitu, amire azt a szót használjuk, hogy 'gáz' - mondtam lemondóan, miközben gyorsan belebújtam Debenhams ruhámba.
- Egy kicsit... - értett egyet Beijing kínlódva. - De tényleg csak egy nagyon ici-picit.
- Ne szépítsd már! - fakadtam ki és dühösen csatoltam be a sarumat. - Megnézem ezt a futamot és annyi. Visszamegyek Londonba és nem jövök ki többre ebben az évben. - dühöngtem.
- Ezzel nem érsz el túl sokat - szólt közbe Nico, aki időközben egyfajta Beijing2-vé lépett elő, már ami tanácsok osztogatását illeti. - Inkább mondd el neki, hogy még szereted. - javasolta, bezárta mögöttünk az ajtót és egymás mellett kezdtünk el lesétálni Mr. Pszichológus kocsijához.
- De még nem is tudom, hogy én egyáltalán szeretem e... - akadékoskodtam. Nico és Beijing amolyan 'úristen, hová kerültünk?' fejjel néztek össze és egész kocsi úton azokat a tényeket sorolták, amelyek szerintük pontosan arra mutatnak, hogy még mindig Jenson Buttonbe vagyok szerelmes.
Szinte megkönnyebbülve szálltam ki a Nico által vezetett Mercedesből, de aztán felpillantottam és mégis inkább visszaszálltam volna... előttem ugyanis, aranyszínű csillogós miniruhában és embertelenül magas fekete tűsarkújában ott állt Rosa Toulmanov.




4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tudom nem szoktam írni, de nagyon szeretem a történetedet! Én kezdetben nagyon szurkoltam Jensonnek, de ma már megváltozott a helyzet. Egyre inkább azt érzem, hogy Lisette is érez Kimi iránt valamit, csak talán fél attól amit érez és nem meri bevallani magának. Szerintem Jenst csak azért akarja visszaszerezni, mert régen szeretteés úgy gondolja ez még visszafordítható. Kimi ismeretlen számára, míg Jens a múlt és már ismeri. Tény, hogy a nők jobban vonzódnak az ismerős archoz, mint az ismeretlenhez. Kimi tényleg mindent megpróbál annak érdekében, hogy elcsábítsa a lányt, de ő ezt nem veszi észre. Én remélem, hogy egyszer igenis összejönnek a történetedben :)
    Már nagyon várom az új részt szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Nos, köszönöm, hogy most írtál és azt is, hogy szereted a történetet, mert ez sokat jelent nekem :) Lisette még mindig teljesen tanácstalan és inkább nem tud újra bízni Jensonben, akármennyire is hiányzik neki, hiszen több hónapig abban a hitben élt, hogy Jens megcsalta, és akkor is ha ez nem így volt, azért időre van szükség, hogy ezen túllendüljön :)) Nemsokára jön az új rész, mégegyszer köszi hogy írtál, tartsd meg ezt a jó szokásodat ;) puszi :)

      Törlés
  2. Szia :)
    Hú, nagyon tetszett ez a rész :) Micsoda felismerés, piros pont Lisette-nek, hogy rájött, nem zárta még le magában a Jensonnel való kapcsolatát. Nekem ez eddig sem volt meglepetés, nagyon örülök, hogy végre elismerte Kimi segítségével, hogy szereti még az exét és valóban féltékeny az új csajszira. Ha már Kimi...ha örülök Jensonnek, sajnálom Kimit. Ez most is így alakult. A finn olyan rendes Lisette-tel, és biztos hogy éreznek valamit egymás iránt, ha őrülten lángoló szerelmet nem is. Ez talán a barátságnál több, szerelemnél kevesebb szindróma.
    Persze a szerelmi szálon kívül alig várom már hogy a Petrolen lányok szétnyirbálják Rosa fejét :D
    Szóval gyorsan a folytatást és minél előbb jöhet az új szorid is, akármelyik is nyer majd ;)
    Puszi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszönöm, pedig nagyon sokára sikerült megírni ezt a részt, nem is gondoltam volna, hogy kiemelkedőnek tartja majd valaki :DDD Hát igen, Lisy kezdi belátni a hibáit... kérdés, hogy késő e már ahhoz, hogy felszálljon a Jens-vonatra vagy visszarohanjon a Kimi-vonatra :DDD
      Nemsokára jön a folytatás, a kedvencünkkel, Rosaval :DD

      Törlés