2013. június 20., csütörtök

Lisette - 17. rész



 Sziasztok! Egy kis ideig nem lesz friss (legalábbis új rész) mert nem leszek itthon... de egy kis meglepivel még szolgálok ;DDD Sok-sok komit, iratkozzatok fel, pipáljatok, chateljetek, szóval mindent!!! JÓ NYARAT :)) Puszi <3






Reggel első dolgom volt bemenni a nővéremhez,
csekkolni az állapotát. Az ágyán ült, egy zacskó jeget nyomott a homlokára, lehunyt szemmel várva, hogy jobban legyen.
-  Sosem voltam még ennyire másnapos. - kommentálta az érkezésemet fájdalmas arckifejezéssel, miután laposan kipislogott a jég alól. Hosszú haja csapzottan tapadt az arcára az olvadó jégdarabkák miatt.
- Igen, láttam. - sóhajtottam és leültem mellé. - Világodat sem tudtad. Szerencse, hogy Jenson felhozott... - tettem hozzá némi torokköszörülés után.
- Jenson volt...? - annyira megrökönyödött, hogy a zacskót döbbenten eltartott az arcától egy pillanatra. Nagyot nyeltem és elfordítottam a fejemet, ebből rögtön észlelte, hogy most kicsit az arcán kívül a Jens-topikot is jegeljük. - Oh... öhm... kedves volt tőle - fejezte be inkább a témát kurtán. Kimérten bólintottam.
- Készen állsz egy újabb sokkra? - érdeklődtem és vizsgálódva figyeltem másnapos arcát. Beijing kábán felpillantott.
- Betiltják a Finlandiát...? - kérdezte váratlanul. Nemleges válasz gyanánt megráztam a fejemet. - Akkor nem lehet annyira szörnyű - vonta le a következtetést.
- Rosa terhes. - mondtam ki gyorsan. Beijing pupillái szemmel láthatóan kitágultak aztán felállt és elbukdácsolt. - Hé... jól vagy? - mentem utána. A fürdőszobában találtam rá. A vécé fölé hajolva öklendezett. Talán mégsem állt készen az újabb sokkra... - Bei, mit segítsek? - léptem hozzá és a hátát simogattam.
- Például ne gyere be kora reggel a szobámba és kezdd el rögtön a rémhíreidet sorolni - nyögte - ez sokat segítene.
- Beijing, én csak...
- Fúj, elképzeltem - mormolta és lesápadt, majd újból a vécécsésze fölé hajolt. Sajnálkozó fintorba rándult az arcom és kissé elfordultam, mert lassan félő volt, hogy én is rosszul leszek. Főleg, ha én is elképzeltem: Rosa, mint anya... te jó ég. Ekkor kopogtattak. - Kérdezd... kérdezd meg ki az - kért zilálva. Bólintottam és kimentem.
- Ki vagy? - rikkantottam.
- Lisette...? - Ismerős férfihang... meg sem lepődök. - Nico vagyok. - Na igen. Beengedtem. Szőke haja rendezetlenül, valahogy mégis aranyosan állt, arca izgatottságról és türelmetlenségről árulkodott. Rögtön a nyakát nyújtogatta. - Öhm... Beijing?! - kérdezte azonnal.
- Mindjárt jön, csak lezuhanyzik. - magyaráztam. Nyilvánvalóan hallotta, hogy Nico áll az ajtóban és már hallottam, hogy csobog a víz.
- Megvárom - vágta rá és fülig ért a szája. Nekem miért nem ennyire egyértelmű az egész? Volt Vivian, szakítottak, most szereti Beijinget, ahogy Beijing is őt. Pont.
Ehelyett félig-meddig szakítottam Jensonnel és most félig-meddig Kimivel vagyok, aki félig-meddig talán szeret.
Nico leült a kanapéra és engem kérdezgetett: hogy vagyok, mi újság és ilyesmik, de közben gyanúsan sokáig bámulta a fürdőszoba ajtaját...  ahonnan sehogy sem akart kijönni a nővérem. Húsz perc után bocsánatkérően mosolyogtam Beijing németére, felálltam és aprót kopogtam az ajtón.
- Lisette...? - kérdezte bizonytalanul.
- Én vagyok - sóhajtottam. Résnyire nyitotta az ajtót és berántott.
- Nem mehetek így ki! - toporzékolt és az egyébként magabiztos és flegma lány egy pillanat alatt visszavedlett bizonytalan és tapasztalatlan tinivé, ahogy félve rám nézett. - Nincs rajtam smink meg semmi! - háborgott. Másnak talán ez semminek tűnhet, de Beijing tényleg sosem mutatkozott műszempillák, vakolat és effélék nélkül. Most, hogy belegondolok, az utóbbi egy-két évben még én sem sokat láttam így.
- De hát gyönyörű vagy. - néztem rá döbbenten. Legyintett és idegesen kezdte rágcsálni a műkörmeit.
- Nem. - közölte tömören a véleményét.
- Beijing, ne csináld már... - dohogtam - Itt van ez a pasi, aki mindent megtenne érted... járkál utánad, keres, szeret... és itt vagy te... nem tagadhatnád le, hogy érzel iránta valamit. Most komolyan megéri a büszkeség és eldobnál érte egy biztos szerelmet...? - léptem hozzá közelebb. - Többet ér az, hogy a saját magad által elképzelt személyiségednek a látszatát fenntartsd, mint hogy szeress és szeressenek...? - Láttam rajta, hogy elgondolkozik, végül nagy levegőt vett és kiment: smink nélkül, vizesen, egy egyszerű pólóban és sortban. Még visszanézett az ajtóból:
- Lisette... amit mondtál, az teljesen igaz. De neked is el kellene ezen gondolkodni. - hunyta le a szemeit. Nagyon nyeltem. Hát mégis szóba került Jenson...
- Nico... öhm... igen, nem erre számítottál, nem úgy nézek ki, mint egyébként, nem vagyok olyan magas, az arcom nem olyan vékony, a szempilláim nem olyan hosszúak - hadarta a nővérem, mihelyst kilépett - Nem vagyok annyira napbarnított, a szemeim kisebbek és... - Nico igazán eredeti módját választotta annak, hogy a nővérem száját befogja: szájon csókolta. Tényleg eredményes volt, ennek ellenére nem hiszem, hogy fogom ezt a taktikát alkalmazni a jövőben. Beijing hüledezve nézett a férfira, mikor kissé elhúzódtak egymástól. (amúgy miért mindig én vagyok itt, mikor romantikus monológokra készülnek...?)
- Sosem láttam még valakit ennyire szépnek - suttogta Nico megbabonázva. Beijing döbbenten elnevette magát. - De azért jöttem, mert tegnap este mondtunk... dolgokat. Illetve mondtál. Szóval... komolyan mondtad? - nézett szembe a testvéremmel, bár ő egy fél fejjel alacsonyabb volt, mint Nico.
- Ez gáz. - fújta ki a levegőt Beijing gyorsan - De... azt hiszem, igen. Azaz talán. Mármint csak akkor, ha te is így... - hebegett már megint. Nico szélesen elmosolyodott.
- Én is mindent komolyan mondtam - kuncogott. - És oké, tényleg alig pár hete mondtuk ki a szakítást Viviannal véglegesen... de... szóval én nagyon boldog lennék, ha ilyen barátnőm lenne, mint te.
- ...mint én... - ismételte Beijing, mint valami holdkóros, aki az álomvilágában lebeg. - Úristen. Mint én. - mondta újra és úgy tűnt, nem is nagyon tudja hova tenni a dolgot.
- Azt hiszem, rám itt már nincs szükség - lépkedtem óvatosan hátra, de közben Beijing szavai csengtek a fülemben. "...neked is el kellene ezen gondolkodni" igen... miket is mondtam? Hogy a saját büszkeségünk és tanácstalanságunk nem állhat az érzelmeink útjába... a francba.



A Lotus boxában ültem a német pályán és Kimit néztem a monitoron, amit elém tettek. A szabadedzés javában folyt és hiába bámultam a képernyőt, szinte nem is láttam semmit, mert csak nagyban agyaltam. Magamon, Kimin, Jensonon, sőt! Beijingen és Nicon is...
- Hé, Lisette, minden rendben? - pattant mellém hirtelen Ebony. Kinyújtóztattam a karjaimat, amiken eddig könyököltem.
- Igen, persze, csak elgondolkodtam. - próbáltam biztató mosolyt küldeni felé. Elsöpörte a szemébe lógó vörös tincset majd sóhajtva nézett a képernyőre.
- Akkor oké - szólalt meg végül - Nem vagy éhes? Hozzak neked valamit? Én elmegyek kajáért... - ajánlotta. Elvigyorodtam, mire kacsintott és tíz perc múlva már carbonara gőzölgött előttem. Éppen a sajtos tésztát tömtem a számba, mikor Kimi még versenyoverallban meg nem bökött nevetve.
-Nehogy elhízz. - kacsintott.
- Tudod, hogy nem fogok. - nyújtottam ki rá a nyelvemet.
- Persze, hogy tudom - nyugtatott meg és levette a kesztyűket a kezéről.
- Na milyen az autó? - fordultam meg a székkel együtt (Áldom a nevét annak, aki kitalálta a forgószékeket. Egy zseni volt.) Kimi vállat vont:
- Egész okés. Jó étvágyat, Ebony - biccentett most. Az említett teli szája miatt csupán a hüvelykujját mutatta fel, jelezve, hogy köszöni szépen.
- Mi a terv estére? - mormolta ekkor Kimi a nyakamba. Bűntudat. Te jó ég, most esett le, mit érzek. És az bűntudat. Bűntudat, két irányból: egyfelől úgy érzem, megcsalom Jensont, másfelől úgy érzem, csak játszok Kimivel. Nagy levegőt vettem és minél lassabban fújtam ki, hátha úgy megnyugszok.
- Nem is tudom... - mormoltam, de próbáltam jó képet vágni mindenhez. - Talán lemehetünk a hotel bárjába. Tegnap is jó volt a hangulat - utaltam konkrétan arra, hogy Nico és Beijing is seggrészeg volt az este végére. Bólintott majd Ebonyra esett a pillantása:
- Bony, jössz? - kérdezte kedvesen. Na tessék. Kimi Räikkönenről mindenki azt hiszi, hogy egy bunkó seggfej, közben meg ilyen aranyosan gondoskodik a csapatáról!
- Lemehetek... - mondta óvatosan. - Találkozzunk lent... mondjuk fél kilenckor - indítványozta. Egyetértően bólintottunk.
- Lisy, beszéljünk. - apa hangja. Sötét oldalpillantást vetettem rá.
- Mostanában már volt pár ilyen beszélgetésünk és nem biztos, hogy akarok még egyet. - mondtam ki őszintén azt, ami először az eszembe jutott. Komolyan nézett rám, de ezzel nem tudott volna meggyőzni: amivel mégis sikerült neki, az az volt, hogy hónapok óta most először látom a szemeiben ugyanazt, ami a régi önmagára emlékeztetett: azt az egyenességet, úriembert, törődő apát, aki volt.
- Kérlek, Lisy. - szelíd volt a hangja és békülős. Összeszorítottam a számat és végül követtem... az irodájába mentünk. Becsukta az ajtót. Felültem az asztalára, mint régen mindig. Halványan elmosolyodott, mikor ezt észlelte. - Nos... Beijing hagyott egy... egy... - lehunyta a szemeit - ...egy nem igazán kedves hangvételű üzenetet a rögzítőmön. - ajaj. Erről vannak elképzeléseim. - Igazából úgy kezdte, hogy "Te szerencsétlen!" és nem sokat változott a stílus az üzenet végére sem... - magyarázta. Hát Beijing hozta akkor a formáját. - De úgy érzem, el kell mondanom valamit ezzel kapcsolatban. - vett fel egy poharat és vizet öntött bele - Te kérsz? - kérdezte a pohárra mutatva, de gyanítom csak azért, hogy némi időt nyerjen magának. Lassan bólintottam. Nekem is töltött és a kezembe adta.
- Most jön az, hogy de hát te szereted és milyen jó kis féltesóm lesz vagy mi? - vontam fel a szemöldökömet. Oké, apa jobb fej ma, de attól még nem kérhet tőlem ilyesmit.
- Nem ezzel a részével. Valamelyik nap felhívtál. - Igen. Méghozzá, hogy hogy ismerkedett meg Rosával. Emlékszem, persze. - Nem mondtam igazat. - tette hozzá.
- Miért nem?! - vágtam közbe. Igen, ez elég idegesítő szokásom, hogy nem tud elmondani senki semmit normálisan, mert gyorsan rávágok egy kérdést azzal kapcsolatban, amit épp mondani akar.
- Mert nem akartam - tárta szét a karjait egyszerűen - Beijinggel próbáltam beszélni, de nem hagyta. A lényeg, hogy... persze, igazad volt. Ne haragudj rám kérlek. El sem tudod képzelni, mint megyek keresztül - sóhajtott mélyet. Ja... hát még én! - Nyilván nem szeretem Rosát és természetesen érzem, hogy nem hozzám való. - kezdte. Mintha forró vizet öntött volna a fejem búbjára, amely végigcsúszott a tarkómon, hátamon és végül a bokám körül csordogált. Talán ez a megkönnyebbülés? A lélegzetemet is visszafojtottam, hogy kedvező legyen a folytatás. Légyszi, istenkém...! - Igen, elmentem a valóságshow megnyitójára. Esküszöm, hogy egy pohár pezsgőt ittam... talán nem emlékszem a többire vagy az nagyon kivágott vagy igazából tényleg fogalmam sincs, azóta ezen agyalok... - sajnálkozott - de Rosa mellett ébredtem a villájában. Aztán meg felhívott, hogy terhes. Én nem tehetek olyat, hogy otthagyom és majd később fizetek. Illetve tehetek, de a lelkiismeretem megölni, Lisy, értsd meg. Inkább... inkább tényleg feleségül veszem és lesz, ami lesz - a hangja annyira lemondó volt, hogy majdnem elsírtam magamat. Viszont nem volt tiszta minden. Apa nem volt szemét, ahogy hittük, egyszerűen a szemünkbe sem bírt nézni és mindenkinek eljátszotta a hősszerelmest, miközben (ahogy azt mi elképzeltük) ő sem találta magához illőnek a huszonkilenc éves kis botrányhőst. Apa csak gentleman, aki ennek ellenére is hajlandó feleségül venni, sőt, felnevelni a gyereket. De amit nem értek: ha tényleg egy pezsgőt ivott (márpedig apa sosem ivott többet) hogyhogy mégis annyira kiütötte magát, hogy semmire sem emlékszik...? Márpedig most tutira nem hazudik, látom az arcán.
- Nem lehet csinálni valamit...? - kérdeztem esetlenül. Megrázta a fejét egy szomorú mosollyal.
- Nem. Jó képet vágni hozzá maximum. Minden lehetőséget próbáltam átvenni, de semmit sem lehet tenni. Ami pedig veled és Jensonnel történt... annyira sajnálom - fúlt el a hangja.
- Már mindegy - mentem oda hozzá és megveregettem a vállát.
- Javes... - lépett be a titkárnője, Parvati. Csinos, halványlila kosztümben volt és tip-top nézett ki, mint mindig - Bernie keresett, mostmár gyere, kérlek - sürgette, aztán észrevett: - Szia, Lisy. - mosolygott.
- Szia, Parvati. - kacsintottam. - Apa, menj. Kitalálunk valamit, megígérem. - szorítottam meg a kezét és lehet, hogy csak rossz híreket kaptam tőle körülbelül, hiszen kiderült, hogy végig csak szenvedett, nagyon örültem: úgy éreztem, visszakaptam az apámat. Rosának meg kirúgom a fogát.



2 megjegyzés:

  1. Sziaaaa :D
    Jaj, nagyon örülök, hogy itt a végén jött ez a csavar :)) Annyira sajnáltam Javest hogy így utálják a lányai, olyan jó hogy kiderült hogy az egészbe belekényszerítették és nem is úgy történnek a dolgok ahogy ő akarta. Biztos vagyok benne hogy Rosa Particeleb Toulmanov valami partidrogot kevert szegény Javes italába :/ Remélem hogy az a bizonyos foga darabokra fog törni, hajrá Lisette! :D

    Jaj, Beijinget imádom :) Az a gif juttatta eszembe hogy ez a csaj a Step Up 2-ből és mivel pont a napokban néztem meg többedjére, nagyon megmosolyogtatott az animáció (imádom a filmet!). De olyan aranyosak voltak Nicóval, remélem Beijing szerelmi élete most már egyenesben lesz, ha már Lisy nem tudja eldönteni hogy mi legyen Jenssel és Kimivel.
    Ez a a lány csak sodródik az árral és ahelyett hogy a kezébe venné az irányítást a szerelmi élete felett, folyton csak agyal a srácokon :D
    Ha Beijing már elnyerte a Rosberg-barátnő szerepet, segíthetne egy kicsit a húgának ;)

    Jó kis rész lett, kár hogy most várni kell a folytatásra :(( De nagyon jó nyaralást, sülj meg Olaszországban :D
    Puszi :*

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Bocsi, hogy nem írtam az előző részhez, kicsit eltévedtem a blogok sűrűjében...

    Nagyon helyes koncentráljon csak Kimire. De ez még sajnos nem lefutott kör Buttonnal.

    Rosa milyen kis cseles, de nem számol apuci lányaival. Majd jól megfogja szívni. Remélem.

    G.

    VálaszTörlés