2013. március 31., vasárnap

Lisette - Heti hírek


Sziasztok, itt vannak az új heti hírek - némi segítség is adott, hogy el tudjátok dönteni, ki legyen a másik esélyes, aki elnyerheti Lisette szívét :))) Szavazzatok, írjatok kommentet/chatben üzit/akármit, mert iszonyatosan kíváncsi vagyok a véleményetekre! <3 :))) Puszi :)







Jenson Button: reménytelen szerelmes és megtört lovag

      Jensonnel a barcelonai hotelben találkozom, ahol megszállt. McLarenes pulóverben és farmernadrágban ül a rendelkezésünkre bocsájtott helyiségben. Először azt hiszem, hogy elkéstem, de mint kiderül, mindketten a megbeszélt időpontnál előbb értünk oda.

SportForWomen: Nahát, egyáltalán nem tűnsz fáradtnak. Arra számítottam, nyúzottabb leszel az első tesztnapok után.
Jenson Button: Nem igazán fáradtam el. Az elején még olyan, mintha játszanánk, próbálgatnánk. Egyáltalán nem megterhelő. Amúgy sincs igazán mivel foglalkoznom ezen kívül, ez kitöltheti minden szabadidőmet.
S: A szakításodra célzol...?
JB: Nem céloztam én semmire... de tény, hogy azóta kissé mintha a munkába temetkeztem volna.
S: Te mondtad ki a végső szót?
JB: Nem. Lisette volt. Nem tányércsapkodós vitánk volt vagy akármilyen hatalmas botrány, egyszerűen egy félreértés, ami annyira rosszkor és rosszul jött ki, hogy ráment a kapcsolatunk.
S: Néhány nappal a szakítás előtt még az eljegyzésről pusmogtak. Volt?
JB: Konkrétan nem, de tervbe vettem már. Csak ekkor bezavartak külső tényezők és Lisette úgy döntött, külön utakon jobban el tudja ezeket fogadni. Én pedig tiszteletben tartom a döntését.
S: Ha megváltoztatná a véleményét, mit mondanál neki?
JB: Nézd, ez nem egyszerű dolog, de Lisette Petrolen még mindig azt hiszem, az az egy, akit nekem teremtettek, ha tényleg van ilyen. Nem tudtam túllépni rajta, tehát ha valóban megváltoztatná a véleményét, nem kellene gondolkodnom azon, hogy mit válaszoljak neki.
S: Olvashattunk cikket képekkel illusztrálva, hogy a londoni HAK-ban együtt élveztétek az éjszakát.
JB: Nem volt előre megbeszélve. Véletlenül futottunk össze, mindketten sokszor járunk a HAK-ba. Beszéltünk pár szót, nem történt ettől több. 
S: Barátok maradtatok?
JB: Nem mondhatni, ez a pár hetes HAK-dolog volt az első alkalom sok hét után, hogy beszéltünk. De ez talán nem is lehetőség: lehet barátod valaki, akivel másfél évig jártál? Persze lehet, hogy vannak, akik ezt meg tudják oldani, de kettőnk között szerintem ennek elenyésző az esélye.
S: Van hatással a magánéleti problémád a versenyekre?
JB: Nincs. Illetve remélem, nincs. Én próbálom ezt kizárni a fejemből a pályán. Talán annyi hatása van, hogy ösztönzött, mikor tudtam, hogy Lisette a motorhome-ban nézi a képernyőt és szurkol, várja, hogy elsőnek érjek célba. Most ugyebár ez kiesett, de nem hiszem, hogy komolyabb teljesítménybeli különbségek jelentkeznének. 
S: Milyen lány Lisette? A média sokféle embernek mutatta már: elkényeztetett örökösnőnek, visszahúzódó fiatal nőnek és céltudatos dívának is. Te hogy látod őt?
JB: (mosolyog) egyik sem. Lisette Petrolen egy határozott és nagyon intelligens lány, aki nem szereti, hogy a milliárdos apáról azonosítják be először, vagy éppen Jenson Button barátnőjeként... illetve exbarátnőjeként. Aranyos, kedves, néha kicsit őrültködős fajta. 
S: Nem tervezel komoly kapcsolatot még...?
JB: Semmilyen kapcsolatot nem tervezek még jó ideig. Ez a szakítás elég friss ahhoz, hogy máris egy új lányon kezdjek el gondolkodni. Most első a vezetés.
S: Hogy érzed, elég jó az autó ahhoz, hogy a világbajnoki cím után menjetek idén?
JB: Azt hiszem. A tesztek még sehová sem vezetnek igazán, de ha jól látom, gyorsabbak vagyunk, mint a mezőny nagy része. Meglátjuk, mi sül ki belőle.
S: Sok szerencsét neked minden téren, Jenson!
JB: Köszönöm.

/Hétfő, Sport for Women, 5-7. oldal/




Lisette Petrolen

A héten Lisette lesz az, aki válaszol nekünk rövid kérdéseinkre. Mint megszokhattátok, az oldalunkon (www.teenvogue.com) adhattok le rövid kérdéseket, amelyekből válogatva szokatlan interjút állítunk össze a heti hírességünknek. Jövő héten Beyoncét kérdezhetitek, ha van hozzá kérdésetek, írjátok meg nekünk!

Most viszont lássuk, hogy válaszolt London egyik legstílusosabb és legszimpatikusabb fiatalja a kérdéseitekre:

Van kedvenc pár cipőd?
Lisette: Igen, egy gyönyörű Louboutin. Alapvetően nem érzem jól magam magassarkú cipőkben, de elég gyakran hordok, mert nagyon alacsony vagyok. Párizsban vettem - egy sötétkék, masnis csoda. Nagyon szeretem.

Mi az első dolgod reggel?
Lisette: Nos... felkelek, lezuhanyzom, reggelizek, ilyesmi... azután általában megkérdezem a lakótársamat, Emilyt, hogy mit álmodott...

Milyen zenéket hallgatsz?
Lisette: Nem vagyok túl nagy zenehallgató, ha valami megy a rádióban a kocsiban, ami tetszik, lehet, hogy később rákeresek. De most nem tudnék mondani egy olyan számot sem, ami hatalmas kedvenc.

Tényleg lisztérzékeny vagy?
Lisette: Nem. Ezt én is olvastam magamról a lapokban, de nem tudom mire vélni: ahogy én tudom, nem vagyok, de persze lehet, hogy néhány bulvárlap ezt jobban tudja.

Celebnek nevezed magad?
Lisette: Ó, istenem, dehogy! Nem szeretem, ha egyesek celebnek tartanak, szerintem ennek a szónak inkább negatív, mint pozitív a csengése. Egy egyszerű lány vagyok, jogásznak tanultam, rendesen jártam suliba és mellesleg Petrolen a vezetéknevem. Inkább így gondolok magamra. De, mint 'celeb', semmiképpen.

Ki a leghelyesebb Londonban?
Lisette: Attól függetlenül, hogy szakítottunk, Jenson Button. 

Kedvenc ruhadarabod?
Lisette: Ez hasonlít az első kérdésre. Kedvenc ruhadarabom nincs... talán a Nicki Palermo által tervezett bőrkabátom. Nagyon kényelmes és gyönyörű. Születésnapomra kaptam tőle.

El szoktad olvasni azokat a cikkeket, amik rólad szólnak?
Lisette: Ritkán, mert általában felidegesítem vele magam. 

Tavaly minden futamon ott voltál Jenson Buttonnal. Melyik hely tetszett legjobban?
 Lisette: Hmm... érdekes kérdés. Monte Carlo, Spa és Budapest talán a top három. Európát valahogy jobban szeretem, mint a tengerentúli helyszíneket.

Neked van jogosítványod?
Lisette: (nevet) Igen, van. Akinek Javes Petrolen az apukája, annak szerintem kötelező tizenhét évesen megcsinálni a jogsit. 

                                                                   /csütörtök, TeenVogue, 34. oldal/




A héten is megkérdeztük egy személyről a boxutca véleményét. Míg múlt héten Christian Hornerre reagáltak versenyzők és tulajdonosok, ezen a héten a versenyzők kedveseit vagy exkedveseit vesszük górcső alá. 

(...)
Nicole Scherzinger és Jenni Dahlman után egy újabb exbarátnő, Lisette Petrolen van terítéken. Róla kérdeztük a boxutcát:

"Lisette Petrolen egy aranyos, szerethető kislány marad mindig a szememben. Tíz-tizenkét évvel ezelőtt egy szégyenlős lány volt, akárhányszor találkoztam Javessel és ő ott volt, mindig elbújt az apukája mögé... imádnivaló volt és mai napig az. Örülök, hogy nem szippantotta be a pénz és hatalom világa" - Bernie Eccklestone

"Lisette egy nagyon szép, csinos és természetes lány, beszélni még nem beszéltem vele, de láttam párszor Jenson mellett. Sajnálom, hogy vége a kapcsolatuknak, mert boldognak tűntek egymás mellett" - Sebastian Vettel

"...ő az alacsony hosszú hajú lány? Nem tudom, egy szót sem váltottunk, nem tudom megítélni, milyen." - Kimi Räikkönen

"Sokszor láttam a boxban tavaly, mikor még csapattársak voltunk Jensonnel. Nagyon aranyos, mosolygós, közvetlen lány. Többször kérdezte tőlem is, hogy minden rendben-e vagy nem zavar e engem, hogy ott van a kocsim közelébe, meg ilyesmik. Egyszerűen cuki és kész." - Lewis Hamilton

"Egyszer beszéltem vele, a tavalyi FIA gálán, akkor segítőkész volt és természetes, ami nem túl gyakori a hozzá hasonló társadalmi és anyagi helyzetű lányoknál. A nővérét ugyan jobban ismerem, de Lisette-ről is elmondható, hogy csodás nő" - Nico Rosberg

"A legjobb pilótabarátnő. Nem szól bele semmibe, nem okoskodik, nem sikítozik a képernyő előtt, nem próbálja meg a barátját eltiltani a versenyzéstől, nem idegeskedik feleslegesen. Sajnálom, hogy nem működött a kapcsolatuk." - Martin Whitmarsh.
                                                         /péntek, http://www.F1-news.com/velemenyek/pilotabaratnok788983/





Rosa Toulmanov új férfi oldalán vigasztalódik?
Az orosz médiamágnás lányát a barcelonai Hiltonból kilépve kapták lencsevégre, egy hatalmas csokor rózsával. Egy neve elhallgatását kérő bennfentes azt is elárulta, kitől van: "Nevet nem mondok, de Rosának már hónapok óta nagyon komoly kapcsolata van és egyszerűen imádják egymást. Rosa a huszonkilencedik születésnapjára kapta a nagy csokor virágot és mellé egy neki tervezett Lamborghinit is... dúl a szerelem közöttük" Nos, ha ez igaz, minden bizonnyal már nem Ashton Flashin olimpiai bajnok úszó után vágyakozik Miss Toulmanov, akivel fél éve szakítottak. Már csak az érdekel minket, vajon ki lehet az új szerencsés...?
                                                                                  /vasárnap, People! első oldal: rövid hírek/


4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem nagyon tetszenek ezek a kis hírek és főleg hogy nagyon hitelesen írod őket. Ami most a legjobb volt az, hogy Kimi hogyan jellemezte a főszereplőnőt :D Egyszerűen nagyszerű. A te irományod is azok közé tartozik amit napokig tudnék olvasni és mindig többre vágyom belőle :D
    Szóval hadd lássuk :D
    SZiazsia

    ui: a pipáknál nem tennél ki többb lehetőséget, pl: tetszik, nem tetszik, mert én ide pl egy pipát sem tudtam nyomni mert nem volt egyik sem jó ehhez. Ja igen ez nem megbántás vagy okoskodás akart lenni csak egy vélemény

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Jaj, nagyon köszönöm, nagyon aranyos vagy :) Először több lehetőséget tettem ki, de az oldalt valahogy összenyomja és nem látszik mind :/ És hogyha most megváltoztatom, elveszne az összes eddigi pipa szóval azt hiszem ez már marad, de teljesen jogos, már én is rájöttem, hogy ez igy nem a legjobb :DDD

      Törlés
  2. Szia :)
    Húú hát én nagyon csípem ezeket a cikkeket, tényleg kötődik a sztorihoz és nagyon jól tetted, hogy már a kezdetektől része a média és sajtó Lisette és Jenson világának.
    Nekem most is mindegyik cikk tetszett, de Kimi reakciója fantasztikus :D Nekem segített a szavazásban, mert eredetileg Sebastianra voksoltam, de ahogy Lewis véleményét olvastam, rájöttem, hogy sokkal jobb lenne ha a csapattárs/vagy már excsapattárs lenne Lisy új közelebbi ismerőse.
    Tényleg most pontosan melyik szezon kezdetén is tartunk? Ha jól sejtem ez a 2013 utáni barcelonai tesztek után jöttek ki, az első interjúból kiindulva. Mert így a Lewis-Lisy páros abszolút jól nézne ki.
    Képzeljük csak el, hogy Jenson ezek után nem csak a volt csapattársát látja már a Merciben hanem az exbarátnőjét is :D Na ezért szavaztam én Lewisra és bízok benne hogy ő jön ki győztesként, mert akkor elég érdekes és izgi lenne a folytatás ;)
    Véleményt kértél?? :D Szerintem elég részletes voltam! :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :))
      Úristen, igen, véleményt kértem és igen, elég részletes voltál... :D El se tudjátok képzelni, mennyire inspirálnak a vélemények :D Igen, Lewissal kapcsolatban teljesen egyetértek. Valószínűleg úgy lehetne a legnagyobb botrányokat és kínos jeleneteket összehozni. De hozzá tartozik, hogy vannak fenntartásaim magammal kapcsolatban hogy hogy tudnám hozni Lewis karakterét. Kicsit félek, de ha ő nyer a szavazáson, hát állok elébe :) A Kimis rész meg örülök nagyon ha tetszik :)))
      A szezon 2013, kicsit képzavar hogy elméletileg másfél évig jártak, gyakorlatilag meg Jessicával jár a való életben, de talán ez belefér :DD Puszillak :))

      Törlés